
1. Google Moja Firma
Podobnie jak media społecznościowe, to narzędzie do tworzenia list online to świetny sposób na poinformowanie potencjalnych nowych klientów o Twojej restauracji. Dowiedz się, dlaczego powinieneś dopracować informacje o Twojej firmie online i dodać atrakcyjne zdjęcia swojego jedzenia.

2. Co sprawia, że strona internetowa jest dobra?
Specjaliści od marketingu cyfrowego i Szefowa kuchni UFS, Joanna Gendrano, zdradzą Ci, jak stworzyć świetną stronę internetową. Eksperci odpowiedzą na pytania takie jak dlaczego strona restauracji powinna być łatwa w nawigacji, posiadać bezproblemowy system rezerwacji i być regularnie aktualizowana.

3. Jak założyć stronę internetową
Szybkie i jasne wprowadzenie do sworzenia witryny, która pomoże rozwijać marketing cyfrowy każdej restauracji. Obejmuje wybór odpowiedniego kreatora stron internetowych, zakup nazwy domeny oraz wybór układu i stylu pasującego do Twojej marki.

4. Radzenie sobie z recenzjami online
Ten film wyjaśnia, gdzie znaleźć recenzje swojej firmy i jak najlepiej na nie odpowiadać. Nawet negatywne komentarze mogą zostać zamienione w pozytywne i wykorzystane jako potężna forma marketingu cyfrowego dla Twojej restauracji.