1. Zakładanie kont w mediach społecznościowych
Znajdź odpowiedź na pytanie dlaczego wybór odpowiedniej platformy – czy to Instagram, Facebook czy TikTok – jest kluczem do udanego marketingu w mediach społecznościowych dla restauracji. Ponadto znajdziesz tutaj kluczowe elementy profilu konta, których potrzebujesz, aby nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.
2. Tworzenie treści
Od czerpania inspiracji z mediów społecznościowych konkurencji po to, dlaczego specjalne funkcje, takie jak filmy na żywo na Instagramie, mogą dobrze sprawdzać się w restauracjach.
3. Co robić i czego nie robić w mediach społecznościowych
Proste zasady dotyczące mediów społecznościowych, których należy przestrzegać w Twojej restauracji. Szef kuchni UFS, David El Bitar, i inni eksperci o tym, jak ważne jest używanie hashtagów, dlaczego należy unikać nadmiernego publikowania i wiele więcej.
4. Prowadzenie promocji w mediach społecznościowych
Marketing cyfrowy to świetny sposób, aby restauracje informowały ludzi o nowych menu, konkursach i zniżkach. Dowiedz się, dlaczego płacenie za posty i zdjęcia dobrej jakości może przyciągnąć więcej klientów.
5. Zdobywanie fanów w mediach społecznościowych
Szefowie kuchni, tacy jak Joanne Gendrano z UFS, oraz specjaliści od mediów społecznościowych dzielą się wskazówkami, jak zdobyć więcej obserwujących restauracje. Taktyka polega na publikowaniu postów o tej samej porze każdego dnia i zawsze odpowiadaniu na komentarze klientów.