Catering na szeroką skalę
Zupełnie inaczej wygląda organizacja i realizacja cateringu dla 30 czy 300 osób, a jeszcze w inny sposób odbywają się przygotowania menu dla 3000 gości. Przyjęcie zlecenia na stworzenie menu dla dużej marki, niezależnie od liczby uczestników imprezy to doskonała okazja do rozbudowania swojego kulinarnego portfolio, dlatego zdecydowanie warto zastanowić się nad podjęciem takiego wyzwania.
Aby w pełni odpowiedzieć na oczekiwania i potrzeby klienta, musimy najpierw dobrze go poznać, wysłuchać i zaproponować najlepsze rozwiązania. W przypadku eventów zarówno dla małych firm, jak i dla dużych marek warto pamiętać o tym, że zwyczaje żywieniowe gości mogą być różnorodne – od diety bezglutenowej, wegańskiej po bez laktozy, dlatego istotne jest zaproponowanie klientom propozycji, które odpowiedzą na ich potrzeby. Może być to podanie alternatywnych potraw w formie bufetu szwedzkiego lub personalizacja dań znajdujących się w naszej standardowej ofercie.
Podpisując umowę z klientem zwróć uwagę na jej treść i zapis o potencjalnym wykorzystaniu wizerunku danej marki w swoim portfolio, na stronie internetowej, blogu czy w mediach społecznościowych. Dzięki temu można pochwalić się znanym logo w swoich realizacjach, wyróżnić się na tle konkurencji oraz zasłynąć jako profesjonalna i licząca się na rynku firma, dostarczająca wysokiej jakości usługi cateringowe.
Cateringowy sukces w sieci
Po zrealizowaniu cateringu na imprezę dla dużej i znanej marki, nie sposób jest przejść obok tego obojętnie. Wręcz wypada pochwalić się swoim sukcesem i wspomnieć o kooperacji z firmą, którą znają wszyscy.
Najważniejsze to przygotowanie relacji z eventu, zarówno zdjęć, jak i video. Dobrej jakości filmy z imprezy i profesjonalną sesję fotograficzną możemy wykorzystać później na naszej stronie www, aby zilustrować nasze menu cateringowe i pochwalić się umiejętnościami. Kiliknij, by poznać porady na temat fotografowania potraw.
Chwalenie się nie jest złe, a chęć współpracy dużej marki z naszym cateringiem świadczy tylko o tym, że liczymy się na rynku, dlatego tym bardziej wykorzystujmy takie sytuacje do budowania naszego wizerunku w sieci. Warto w tym celu wykorzystać media społecznościowe, np. Facebook, Instagram czy platformę LinkedIn. Na tej ostatniej możemy nie tylko tworzyć wirtualne portfolio, ale również sieć kontaktów biznesowych, co pozwoli dotrzeć do nowych klientów.
Duża marka – wielki prestiż
Organizacja cateringu dla dużej marki to dla organizatorów niewątpliwie wysoki prestiż i ukłon w stronę kulinarnego kunsztu. Pierwsze zlecenie od znaczącego na rynku gracza daje perspektywę kolejnych i szansę na rekomendację naszego usług cateringowych w środowisku biznesowym.
Bądźmy aktywni nie tylko w kuchni, ale także w sieci. Stwórzmy mocny wizerunek naszej firmy jako najlepszego partnera w kwestii cateringu zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, klientów indywidualnych, jak i liczących się dużych marek.